  • Data: 2006-01-13 12:02:26
    Temat: kapitał zakładowy raz jeszcze :-)
    Od: "Monika" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis dostałam z sądu postanowienie o wpisie do KRS spółki z nowym podwyższonym
    kapitałem zakładowym.

    Wspólnicy dopłacali kapitał ze srodków wlasnych, kapitał był podwyższany z 25000
    do 50000 (wartosc jednego udziału nie zmienial sie jest to 500 zl za jeden)
    rozumiem ze żadnych PCC nie trzeba skaldac bo nie zmieniał sie umowa spółki > NA
    zgromadzeniu wspólników przyjeto postanowieni o podwyższeni i juz

    Ale moje pytanie jest takie kiedy ksieguje te pieniazki czy z data podjecia
    ucwhaly (23 grudnia) czy z datami wplaty pieniedzy przez wspólnikow (02
    stycznia) czy z dta postanowienia sądu (10 stycznia)

    I jeszcze raz napiszcie jasno czy takie pieniazki sa dochodem spółki czy
    powinnam je opdatkowac w jakis sposób?

    Pozdrawiam Monika