  • 21. Data: 2009-06-30 07:59:13
    Temat: Re: jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 30 Cze, 08:17, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > A to na jakiej podstawie?

    pare postow wyzej podalem podstawe - prawo o dzialalnosci gosp art 13.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 22. Data: 2009-06-30 08:43:08
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > W tzw. "interpretacji językowej", albo jak kto woli
    > definicji słowa "wykaz" uznawanej przez autorytety od języka.
    >
    > Tu:
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2539367
    > ...a ściślej w słowie "dokładne" ww definicji.
    >
    > Wyliczenie "niedokładne" nie jest "wykazem", tylko "listą":
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2478721
    >
    > A o liście rachunków bankowych mowy nie było :P

    alez ja zglosilem wszystki erachunki przy zglaszaniu platnika, teraz doszly
    nowy, z powyzszego artykulu nie wynika ze mam zglosic reszte :)

  • 23. Data: 2009-06-30 08:45:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > alez ja zglosilem wszystki erachunki przy zglaszaniu platnika, teraz
    > doszly nowy, z powyzszego artykulu nie wynika ze mam zglosic reszte :)

    To poszukaj jeszcze w ustawie - jest pewnie obowiązek aktualizacji
    przekazanych w tym zgłoszeniu danych w ciągu iluś tam dni.

  • 24. Data: 2009-06-30 08:56:33
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 30 Cze, 10:45, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > To poszukaj jeszcze w ustawie - jest pewnie obowiązek aktualizacji
    > przekazanych w tym zgłoszeniu danych w ciągu iluś tam dni.

    poszukaj rowniez, jaka jest sankcja za niedopelnienie powiadomienia
    zus. Dodam, ze w przypadku niedopelnienia powiadomienia us lub innych
    bankow jest to grzywna do 3000 zl.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 25. Data: 2009-06-30 10:22:49
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    glos wrote:
    > niestety, nieprawda. Trzeba zglosic wszystkie rachunki do US, do w/w
    > bankow!!! (prawo o dzialalnosci gosp art 13) oraz do zus (ustawy o
    > systemie ubezpieczeń społecznych art. 43 ust. 4).
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > glos

    Jak to mawiają na grupie pl.soc.prawo

    Czy wiesz za co Kain zabił Abla?
    Za odsyłanie do nieobowiązujących aktów prawnych.

    Hint:
    Sprawdź kiedy i dlaczego ustawa o działalności gospodarczej straciła moc.

    Piotrek

  • 26. Data: 2009-06-30 10:28:16
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    glos wrote:

> [...]

    Jak to mawiają na grupie pl.soc.prawo

    Czy wiesz za co Kain zabił Abla?
    Za odsyłanie do nieobowiązujących aktów prawnych.

    Sprawdź kiedy i dlaczego ustawa prawo o działalności gospodarczej
    straciła moc.

    Piotrek

  • 27. Data: 2009-06-30 10:31:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    glos wrote:

    > pare postow wyzej podalem podstawe - prawo o dzialalnosci gosp art 13.

    Obudź się! ;-)

    Mamy już 2009 rok.

    Piotrek

  • 28. Data: 2009-06-30 20:51:42
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 30 Cze, 12:31, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Obudź się! ;-)
    >
    > Mamy już 2009 rok.

    :) odszczekuje zatem (hau hau hauuuuuu!) czesc dot. zglaszania kont do
    bankow - ufffff - cale szczescie - jakos mi wyjatkowo nie lezalo
    powiadamianie bankow :)

    Zgloszenia kont do zus jednakowoz obowiazuja (inna ustawa), do us
    najwyrazniej tez (acz nie chce mi sie szukac jaka ustawa).

    --

    Pozdrawiam,

    szczekajacy w sposob skruszony :)
    glos

  • 29. Data: 2009-06-30 21:13:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    A to na każdym formularzu NIP-1 pisze jaka podstawa prawna :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 30. Data: 2009-07-03 06:53:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Jun 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

    Przepraszam za pełny cytat :), ale:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > alez ja zglosilem wszystki erachunki przy zglaszaniu platnika, teraz doszly
    > nowy, z powyzszego artykulu nie wynika ze mam zglosic reszte :)

    Jakiego artykułu? :O - artykuły nic mnie nie obchodziły kiedy pisałem :)
    Tylko (i wyłącznie) odniosłem się do definicji słowa "wykaz"!

    Wykaz jest kompletny - albo to nie jest "wykaz", a o to pytałeś
    (skąd się wzięło że ma obejmować WSZYSTKIE rachunki DG).
    Jeśli nie ma obowiązku aktualizacji wykazu to nie ma problemu, ale nie
    upoważnia to pisania jak w cytacie z Twojego posta: wykaz jest
    ZAWSZE I Z DEFINICJI wykazem WSZYSTKICH elementow ujętych w wykazie,
    nie trzeba tego (osobno) zaznaczać.
    Było napisać że "wykazu nie trzeba aktualizować" (czy *na pewno* nie
    trzeba?) to bym się nie czepiał o "wykaz" (a najwyżej o co innego :))

    pzdr, Gotfryd