  • 1. Data: 2004-03-08 14:32:34
    Temat: jakie są programy finansowo księgowe ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    czy możecie mi pomóc
    próbuję zrobić listę/zestawienie programów dla księgowych, a raczej firm ,
    które tworzą
    tego typu oprogramowanie

    czy możecie wymienić nazwy firm, które zajmują się takimi rzeczami

    ja znam Insert, Raks i Matrix

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2004-03-08 14:34:24
    Temat: Re: jakie są programy finansowo księgowe ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik plusz napisał:

> [...]
    > które tworzą
    > tego typu oprogramowanie
    >
    > czy możecie wymienić nazwy firm, które zajmują się takimi rzeczami

    Wpisz w googla "program księgowy", leniwcu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-08 21:02:47
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    rachmistrz, rewizor, rejestrant, ... subiekt...

  • 4. Data: 2004-03-08 23:53:07
    Od: "Szauek" <l...@w...pl_wytnij_to>

    > ja znam Insert, Raks i Matrix
    Insert - mimo ze pewnie zaraz zostane zbluzgany uwazam produkty firmy Insert
    (pod DOS) za nieudane.
    sa bardzo przyjazne dla uzytkownika, ale w momencie gdy baza sie rozsypie to
    ciezko pozbierac ja.
    Raks. brak opinii
    Matrix - bardzo milo i przyjemnie i fajnie i cudownie. jak sie cos spier..
    to dzwon do matrixa. lokalny serwis moze nie spelnic Twoich oczekiwan

    a z innej beczki:
    WAPRO
    ciezko uzyskac pomoc w samej firmie. ale ich oprogramowanie ma jedna zalete.
    jak sie cos rozp.. to jest to latwo naprawic. Przyznam szczerze ze jeszcze
    nie zdarzylo mi sie nienaprawic rozklekotanej bazy wfmaga lub wffakira po 4
    latach nie dotykania i bez zadnych objawow indeksowania zbiorow.

    poza tym polecam Matrix. brzmi nieciekawie, ale nazwa nazwa a programy
    programami:)
    Szauek

  • 5. Data: 2004-03-09 01:06:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szauek,

    Tuesday, March 9, 2004, 12:53:07 AM, you wrote:

> [...]
    > (pod DOS) za nieudane.
    > sa bardzo przyjazne dla uzytkownika, ale w momencie gdy baza sie rozsypie to

    ? Trochę mnie to zaskakuje, bo akurat do naprawy .DBF istnieje mnóstwo
    narzędzi...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2004-03-09 09:24:44
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Wpisz w googla "program księgowy", leniwcu.

    zrobiłem to i to na kilka sposobów - dostaję tysiące odpowiedzi o małych
    firemkach tworzących programy typu faktura 1.0
    a potrzebuję raczej informacje o firmach tworzących takie oprogramowanie w
    większej skali - czyli sprzedających powiedzmy powyżej 5000 sztuk rocznie.

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2004-03-10 19:42:55
    Od: "karolkra" <k...@v...com.pl>

    zalezy o jakiej półce jeszcze mówisz - oczywiście jest wiele małych
    systemów - ja nie ukrywam miałem i mam doczynienia z wiekszymi

    np. Macrosoft - Warszawa - polecam z całego serca - drogi w stosunku do
    INSERTA - i to jakies 20 razy :)
    ale masz w tym wszystko co chcesz a oprocz tego mozliwosci dostosowawcze -
    nieograniczone.
    to wg mnie najlepszy stosunek ceny do możliwością. MOzliwosci ma takie jak
    duze systemy np ORACLOWE a w cenie zdecydowanie kilkakrotnie taniej.
    Z innych jakie znam to
    HERMES - ale to male cos jak INSERT; WAPRO itp
    SIMPLE;
    BPSC
    QAD
    itd itd jest tego sporo

    pozdrawiam - jakbys chcial wdrozonko to daj zanc bo sie takimi rzeczami
    zajmujemy :)

    pozdrowka
    K-2
    GG 1960122