  • Data: 2006-06-23 05:23:59
    Temat: jaki to artykuł?
    Od: Dariusz Łabędzki<d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na waszym forum 15.06. o godz.13:12:07 udzieliliście Państwo odpowiedzi
    pytającemu ( JK) o mozliwość zasiedzenia pasa przydrożnego. Odpowiedź brzmiała
    mniej wiecej tak: musisz byc płatnikiem podatku rolnego, ok.20 lat.
    Proszę o jednoznaczą odpowiedź: czy generalnie zasiedzenie gruntu rolnego może
    nastapic tylko wtedy gdy jest się płatnikiem w/w podatku? Czy dotyczy to moze
    tylko gruntu należącego do gminy, czy tez dotyczy także gruntu rolnego
    należącego do osoby prywatnej? Skąd autor odpowiedzi czerpał swoja wiedzę?
    Jaki to artykuł, jaki paragraf, jaki kodeks?
    Pytam ponieważ zrobiłem wydruk z tego forum i pokazałem radcy prawnemu -
    nigdy nie słyszał o czymś takim i był przekonany, że odpowiedz ta jest wyssana z
    palca. Dla mnie wyjasnienie tej kwestii jest bardzo ważne. Proszę o pomoc.
    pozdrawiam. Dariusz Ł.

    -> http://usenet.pomocprawna.info