  • Data: 2005-07-04 07:39:32
    Temat: jaki dochód do ZUS przy ryczłcie
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Emeryt prowadzący działalność gospodarczą i opodatkowany ryczałtem oraz
    dorabiający na umowę o pracę musi w ZUS przedstawiać swój dochód, by ten
    stwierdził, czy nie przekracza pewnej kwoty , co powoduje zmniejszenie lub
    zawieszenie emerytury.
    Pytałam w ZUS co jest brane za dochód z działalnoci przy ryczałcie, to
    powiedziano mi że podstawa od której opłacane są składki ZUS bez względu na
    rodzaj opodatkowania. W takim wypadku wszyscy prowadzący działalność i ci z
    małym dochodem i ci z bardzo dużym dla ZUS mieliby taki sam dochód.
    Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?