  • 1. Data: 2003-01-17 14:59:33
    Temat: jak z podatkiem za nagrody rzeczowe w konkursie?
    Od: "aniiwal" <a...@w...pl>

    witam
    sprawa narazie przedstawie ogolnie.
    wygrano rzecz w konkursie .
    organizator zobowiazal sie , ze zaplaci 10 % podatek zryczaltowany od tej
    nagrody.
    i co dalej , co moze mnie w zwiazku z tym czekac?

    wiem , ze w takim przypadku powinien zostac uzyty przez niego PIT 8A. i na
    tym koniec.
    ale teraz dostaje wiadomosci , ze rozwaza ze ten podatek ktory zaplacil ,
    jest moim dochodem i na tej podstawie powinnno się go doliczyc do dochodu w
    zeznaniu rocznym i chce mi do tego celu wykorzystac PIT 8C.

    prosze mi to wszystko wyjasnic, bo juz nie rozumiem niczego , moze jakies
    paragrafy ustawy podatkowej?

    pozd i dziekuje za odpowiedzi.