  • 1. Data: 2003-01-17 17:21:54
    Temat: [REWIZOR] - problem z otwarciem nowego okresu.
    Od: "El_Chueco" <e...@w...pl>

    Droga Grupo!
    Mam problem natury technicznej. Otóż mam problem z otwarciem nowego
    okresu na rok 2003. Oczywiście bilans otwarcia na rok 2002 został juz dawno
    wykonany. Pytanie jest takie poniewaz klikajac w oknie "wybor okresu", na
    "plusik" nie wyskakuje mi okno "nowy okres". Dlaczego? Przecierz mam bilans
    otwarcia na 2002 rok? Moze trzeba ten rok 2002 jakos zamknac? Istnieje jakis
    Bilans zamkniecia na rok 2002? Moze jakies inne czynnosci trzeba podjac zeby
    otworzyc nowy rok? Prosze o Pilny kontakt bo czas nagli. i musze dzis nowy
    rok otworzyc a ten !@#$% REWIZOR pod Windows cos wariuje.
    --
    Grupowicze wszystkich regionów Łączcie Się!!!!!
    El_Chueco

  • 2. Data: 2003-01-17 17:51:17
    Temat: Re: [REWIZOR] - problem z otwarciem nowego okresu.
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > otworzyc nowy rok? Prosze o Pilny kontakt bo czas nagli. i musze dzis nowy

    Niech Pan skontaktuje sie z producentam - wydaje mi sie ze kiedys cos takiego
    bylo. Trzeba bylo przeinstalowac jakies sterowniki i bylo OK.

    Pzdr
    Alwik

  • 3. Data: 2003-01-17 18:32:31
    Od: "El_Chueco" <e...@w...pl>

    P.S. jest to tak zwana "kopia zapasowa"

  • 4. Data: 2003-01-17 19:20:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 17 Jan 2003 18:21:54 +0100, w
    <b09e23$bfc$1@absinth.dialog.net.pl>, "El_Chueco" <e...@w...pl>
    napisał(-a):

    > . Pytanie jest takie poniewaz klikajac w oknie "wybor okresu", na
    > "plusik" nie wyskakuje mi okno "nowy okres". Dlaczego?

    Miałem to dawno temu. Chyba trzeba poprosić producenta o patcha, bo
    błąd był chyba w pierwszej wersji. Na ich WWW raczej nie szukaj :|.

  • 5. Data: 2003-01-18 18:42:36
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    napisał(-a):

    > . Pytanie jest takie poniewaz klikajac w oknie "wybor okresu", na
    > "plusik" nie wyskakuje mi okno "nowy okres". Dlaczego?

    Nie wiem czy dobrze kojarzę ale spróbuj nowy okres dodać przez klawisz
    "INSERT". U mnie plusik nie działa a ins tak

    PawełJ

  • 6. Data: 2003-01-19 21:02:52
    Od: "El_Chueco" <e...@w...pl>

    Wszystkim pragne podziekowac za wskazowki dot. problemow z REWIZOREM -
    najbardziej podziekowac chcialbym "pawel J" o wskazanie jak najtrafniejs\zej
    wskazowki "INSERT" Wielkie THX
    --
    Tomek "El_Chueco" Surowiec
    GG: 559899