    From: "El_Chueco" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [REWIZOR] - problem z otwarciem nowego okresu.
    Date: Fri, 17 Jan 2003 18:21:54 +0100

    Droga Grupo!
    Mam problem natury technicznej. Otóż mam problem z otwarciem nowego
    okresu na rok 2003. Oczywiście bilans otwarcia na rok 2002 został juz dawno
    wykonany. Pytanie jest takie poniewaz klikajac w oknie "wybor okresu", na
    "plusik" nie wyskakuje mi okno "nowy okres". Dlaczego? Przecierz mam bilans
    otwarcia na 2002 rok? Moze trzeba ten rok 2002 jakos zamknac? Istnieje jakis
    Bilans zamkniecia na rok 2002? Moze jakies inne czynnosci trzeba podjac zeby
    otworzyc nowy rok? Prosze o Pilny kontakt bo czas nagli. i musze dzis nowy
    rok otworzyc a ten !@#$% REWIZOR pod Windows cos wariuje.
    --
    Grupowicze wszystkich regionów Łączcie Się!!!!!
    El_Chueco