    From: "Piaskowa P." <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jak uwolnic sie od Canal+ ??
    Date: Mon, 6 May 2002 13:51:35 +0200

    Mam nadzieje, ze nie NTG.
    Moja tesciowa ponad 2 lata korzystala z tego "dobrodziejstwa" az w koncu
    stwierdzila, ze starczy jej :) Wyslala wiec im faxem informacje, ze
    rezygnuje od przyszlego miesiaca. Poniewaz w umowie jaka dostala na poczatku
    nie ma ani slowa ze mozna ja wypowiedziec nie za bardzo wiedziala jak to
    zrobic, ale myslala, ze pismo i jeszcze miesieczny okres wypowiedzenia
    wystarcza.
    Otoz nie. Dostala pismo, ze "nie mozemy uwzglednic Panstwa prosby o
    rozwiazanie umowy przed uplywem biezacego okresu jej obowiazywania". Umowa
    byla podpisana na 2 lata. ktore niedawno minely, wiec Canal+ automatycznie
    przedluzyl umowe na kolejne 2 lata (oczywiscie tej umowy juz tesciowa na
    oczy nie widziala, a co dopiero mowic o podpisywaniu) i wychodzi na to, ze
    ma obowiazek korzystac z Canal+ do 2004 roku.
    Powiedzcie mi - czy ja mam cos z glowa? Bo nie chce mi sie zmiescic w mojej
    glowie, ze ktos moze mi nakazac placic przez 2 lata za cos czego nie chce i
    na co nawet nie podpisywalam nowej umowy??
    Chyba kazda umowe cywilna mozna wypowiedziec lub rozwiazac?
    A czy takie "automatyczne" przedluzanie umow jest zgodne z prawem?
    Poradzcie co robic. Pozdrawiam,
    Małgorzata