  • 1. Data: 2003-11-06 23:03:01
    Temat: jak ustalic wartosc poczatkowa?
    Od: "mm0101" <m...@w...pl>

    witam

    mam prosbe o wyrazenie opinii-porady:
    firma zakupila obiekt na cele działalnosci gospodarczej; jednak wraz z
    obiektem zakupiono pewna ilosc gruntow;
    wartosc zakupu ustalono w calosci - 230 000 zl (w tym obiekt - do
    amortyzacji i parking, pozostale grunty orne - do nie amortyzacji);
    Jak rozbic do do celow amortyzacji wartosc obiektu i wartosc gruntu?

    pozdrawiam ekspertow G...a i M...y oraz innych w tych sprawach i proszę
    uprzejmie o porde

    Mariusz M.

  • 2. Data: 2003-11-07 00:16:40
    Temat: Re: jak ustalic wartosc poczatkowa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Nov 2003, mm0101 wrote:
    [...]
    >+ mam prosbe o wyrazenie opinii-porady:

    ...ja nie wiem, ale ty chyba wyceny a nie porady potrzebujesz ?
    Ciekaw jestem czy coś ktoś na podstawie posta wymyśli :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-11-07 15:20:51
    Od: "mm0101" <m...@w...pl>

    > ...ja nie wiem, ale ty chyba wyceny a nie porady potrzebujesz ?
    > Ciekaw jestem czy coś ktoś na podstawie posta wymyśli :)

    wiem ze wyceny, tylko czy moge np. ta wycene sam zrobic na podstawie
    przecietnych cen gruntu w tym rejonie ?

    MariuszM.