  • 1. Data: 2003-11-06 21:20:04
    Temat: Pies rasowy + hodowla = KRUS
    Od: "Dark Icon" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie specjaliści od prawa podatkowego.

    Prosze o pomoc i wyjaśnienie jak chłopu z psem (wprawdzie championem ale
    jednak psem) przy rowie co trzeba zrobić i jak by zarejestrować hodowlę
    (dział specjalny rolnictwa) a nastepnie założyć pozarolniczą działalność i
    płacić ubezpieczenie w KRUS.
    Proszę jeżeli możecie podac algorytm postępowania (gdzie i jak rejestrować,
    co z podatkami by nie stracić członkostwa w ZKwP itp.) i pułapki jakie moga
    tu wystąpić.

    Z góry dziękuję,

    przemek

  • 2. Data: 2003-11-08 22:24:24
    Temat: Re: Pies rasowy + hodowla = KRUS
    Od: "Dark Icon" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dark Icon" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rejestrować,
    > co z podatkami by nie stracić członkostwa w ZKwP itp.) i pułapki jakie

    Czy naprawdę nikt nie jest w stanie mi odpowiedzieć?

    Bardzo ładnie proszę :)

    przemek

  • 3. Data: 2003-11-09 23:18:14
    Od: <p...@p...pl>

> [...]
    rejestrować,
    > co z podatkami by nie stracić członkostwa w ZKwP itp.) i pułapki jakie

    po pierwsze nie mając działalności zgłosić w skarbowym działy specjalne
    następnie zgłosić to w KRUS
    po roku prowadzenia wyłącznie działów spec.(bez przerwy) jest możliwośc
    rejestracji działalności gospodarczej i pozostać dalej w KRUS