  • Data: 2003-05-24 12:51:20
    Temat: jak to zrobić?
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wszyscy zastanawiają się, czy pracując na etacie można założyć własną
    działalność gospodarczą i jakie są tego konsekwencje ( finansowe). A ja mam
    pytanie odwrotne. Jest jednoosobowa firma ale w tym momencie nie zarabia
    nawet na ZUS. Czy jest możliwość taka, aby zostać zatrudnionym na etat i
    nadal mieć działalność? Czy ktoś już coś takiego przerabiał? Czy
    zatrudnienie musi być na pełny etat, czy może to być tylko 1/2, aby opłacać
    z działalności tylko składkę zdrowotną? Jak to wygląda w praktyce. Będę
    wdzięczna za wszelkie sugestie.

    Wiola