  • Data: 2003-09-23 10:01:48
    Temat: jak to jest? [samochod]
    Od: glew <r...@...O-S.P.A.M.intrux.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadze od niedawna dzialalnosc (maly pdatnik, vat kwartalny, metoda
    kasowa). Chcialbym nabyc samochod uzywany (umowa kupna-sprzedazy zosoba
    prywatna). Wartosc na umowie: 3000 zl.

    Na umowie bedzie zakup na firme. Jak mam ujac to w ewidencji (i jakiej),
    jakie koszty i jak rozliczac? Co moge, a czego nie?

    Jest to dla mnie zupelnie nowy temat, wiec bardzo prosze o mozliwie
    wyczerpujaca podpowiedz. Z gory bardzo dziekuje za wszelkie informacje! :-)

    GL