  • 1. Data: 2003-12-11 19:11:57
    Temat: jak to jest
    Od: "Hasan" <h...@g...pl>

    witam,
    mam do szanownych grupowiczów pytanie:
    mam własną działalność i jak to się robi ze sprzedażą towarów, przykład:
    kupuje towar za 100 zł narzucam swoją marżę (np. 20%) i sprzedaję towar
    dalej za 120zł.
    Ile z tych zarobionych 20zł odprowadzam do US?????
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-12-11 20:16:50
    Temat: Re: jak to jest
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Hasan wrote:
> [...]
    > dalej za 120zł.
    > Ile z tych zarobionych 20zł odprowadzam do US?????
    Wszystko? Nic? Trochę???
    Podaj jakieś konkretniejsze dane, formę rozliczania się z podatku
    dochodowego chociażby....

    --