  • Data: 2004-04-04 22:16:51
    Temat: jak rozliczyc takie faktury
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mam taka sytuacje: Kupilem samochod z homologacja za x zl, uzywany, od
    komisu ze stawka zw. bo nalezal do osoby fiz., wprowadzilem go do ew.
    srodkow trwalych, nastepnego dnia zalozylem gaz za 4000 zl netto+ 22% vat,
    niestety po tygodniu mialem stluczke i naprawa kosztowala mnie 6000 netto +
    22% vat, samochod bez ac

    Od czego moge odliczyc vat? co moge uznac za koszt jednorazowy? jaka wartosc
    po zalozeniu gazu i naprawie przyjac do amortyzacji?

    Z gory dziekuje za pomoc

    Chris