  • Data: 2009-09-05 12:14:40
    Temat: jak opisać casback organowi podatkowemu?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    zamierzam regularnie otrzymywać cashback na kilku kartach, chcę mieć podkładkę
    że jest on nieopodatkowany, dlatego pragnę zredagować wniosek do izby skarbowej
    o interpretację indywidualną, zwłaszcza że chcę uzyskać taki bonus kilkadziesiąt
    razy w ciągu roku.

    kiedyś był na grupie omawiany przypadek pana który dostał odpowiedź że podatek
    ma zapłacić i ktoś wyraził uwagę, że wnioskodawca dał ciała, źle opisując cashback.

    proszę o wszelką pomoc (linki, materiały, argumenty, polemikę) w redagowaniu
    stanowiska podatnika które broniłoby trzyelementowej tezy że

    1) cashback jest nagrodą w konkursie organizowanym przez bank
    2) cashback jest związany ze sprzedażą premiową
    3) okoliczność że cashback otrzymuję od podmiotu innego
    niż sklep (od banku) nie zaprzecza tezie 2)