  • Data: 2003-08-12 13:21:13
    Temat: inny termin otrzymania towaru i FV zakupu
    Od: Alberta<b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jesli towar przyszedl ok. 15.07 (mam PZ i byla FV proforma), a FV od tego
    dostawcy jest z data np. 06.08 to czy moge odliczyc VAT w sierpniu?
    Wiem, ze to banalne pytanie, ale juz zglupialam. :( Przeciez ten kto sprzedawal
    mial tylko 7 dni od wydania towaru na wystawienie FV!
    Pozdrawiam wszystkich grupowiczow :>
    Alberta

    -> http://usenet.pomocprawna.info