  • 1. Data: 2006-10-13 18:30:29
    Temat: ile kosztuje zawieszenie firmy?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    nie stac mnie na placenie pelnego zus, ale mam nadzieje, ze zatrudnie sie
    niedlugo na stale i bedzie mozliwosc kontynuowania malej firmy. czy bardziej
    sie oplaca zawiesic firme, czy ja zamknac? czy wogole mozliwe jest
    zawieszenie? jesli tak, to rozumiem, ze musze o tym powiadomic us, zus,
    urzad statystyczny i urzad gminy, ktory mi wydal zasw o dzial gosp? czy te
    powiadomienia to zwykle pismo, czy specjalne druki?

  • 2. Data: 2006-10-13 19:03:04
    Temat: Re: ile kosztuje zawieszenie firmy?
    Od: wombi <j...@d...pl>

    siliana napisał(a):
> [...]
    > urzad statystyczny i urzad gminy, ktory mi wydal zasw o dzial gosp? czy te
    > powiadomienia to zwykle pismo, czy specjalne druki?

    Sprawdź archiwum .podatki i pl.soc.prawo.Pisałem o tym nie dalej niż
    miesiąc temu.

  • 3. Data: 2006-10-13 20:40:06
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "wombi" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Sprawdź archiwum .podatki i pl.soc.prawo.Pisałem o tym nie dalej niż
    > miesiąc temu.

    dokladnie 23-09-2006 - dzieki, juz studiuje:)