  • 1. Data: 2006-10-13 08:44:22
    Temat: Zasilek chorobowy kobiety w ciazy
    Od: "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl>

    Moze ktos mi w koncu doradzi, bo juz nie wiem kto popełnia błąd.
    Mam 4.100 brutto. Jestem w ciazy.
    Ile na miesiac powinnam zarabiac?
    Liczy sie ZUSy, skladki?
    Jak?
    Bardzo prosze o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Monika

  • 2. Data: 2006-10-13 13:02:16
    Temat: Re: Zasilek chorobowy kobiety w ciazy
    Od: "M. Sztanda" <m...@o...pl>

    Użytkownik "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos mi w koncu doradzi, bo juz nie wiem kto popełnia błąd.
    > Mam 4.100 brutto. Jestem w ciazy.
    > Ile na miesiac powinnam zarabiac?
    > Liczy sie ZUSy, skladki?
    > Jak?

    Oblicz podstawę wymiaru :
    - przeciętne wynagrodzenie z 12 miesięcy poprzedzających okres zasiłkowy
    (nie wszystkie skladniki wynagrodzenia się wlicza, ale zakładam, że 4100 zł
    to wynagrodzenie zasadnicze),

    Od tego odejmij :
    - odliczone składki na ubezpieczenie społeczne (18,71%)
    - podatek i skladkę na ubezpieczenie zdrowotne.

    M. Sztanda