  • 1. Data: 2006-10-13 10:00:48
    Temat: Zwrot VAT 7% - 22% ?
    Od: "Sws" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcialem zlozyc do US deklaracje VZM_1 dotyczaca zwrotu roznicy VAT. Remont
    mieszkania odbywal sie w tym roku tj. w 2006 i mam jedna fakture na
    materialy ktore zakupilem tez w tym roku tj. 2006. W latach poprzednich
    korzystalem z ulgi remontowej (PIT/D do PIT37). Czy teraz skladajac wniosek
    VZM_1 mam obliczac zwrot VAT dla wariantu gdy korzystalem z ulgi
    mieszkaniowej czy tez nie. Fakture ktora bede zalaczal jest z tego roku i
    tym samym nie byla brana pod uwage przy uldze remontowej wczesniej. Na tej
    podstawie nie wiem wiec jaki zalacznik mam wybrac VMZ_1a czy VZM_1b?

    Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Z powazaniem
    M.K.

  • 2. Data: 2006-10-13 12:35:51
    Temat: Re: Zwrot VAT 7% - 22% ?
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sws" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym samym nie byla brana pod uwage przy uldze remontowej wczesniej. Na tej
    > podstawie nie wiem wiec jaki zalacznik mam wybrac VMZ_1a czy VZM_1b?

    Jeśli faktura nie była brana pod uwagę w odliczeniach ulgi remontowej to
    WZM-1/A
    Zwróć też uwagę na to, czy nie możesz wykorzystać faktur, które już
    odliczałeś w PIT-37 dodatkowo wypełniając WZM-1/B.
    Joanna
    http://www.jduszczynska.republika.pl/