  • Data: 2003-08-11 17:01:51
    Temat: ile komputerow moge kupic??
    Od: "Leszek Gutkowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy co roku moge kupowac sobie komputer i odliczac w ramach celow
    edukacyjnych jesli jestem studentem??
    Na poczatku tego roku kupilem komputer stacjonarny i rozliczylem go na cele
    edukacyjne.
    Po nowym roku bede mial wieksza kwote do rozliczenia i dlatego chcialbym
    kupic sobie drugi komputer,
    ale notebooka,zwlaszcza ze bardzo przydalby mi sie.
    Czy jest to mozliwe?Czy urzad nie przyczepi sie do mnie,ze co roku kupuje
    sobie kompa?
    Pieniazki dostaje za wynajem samochodu.

    pozdrawiam
    Leszek Gutkowski