  • Data: 2011-03-08 21:54:18
    Temat: głupia sprawa, spóźniłem sie ws. liniowego 19%
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak w temacie, nie wiedzieć czemu przeoczyłem termin złożenia deklaracji
    o formie opodatkowania na 2011 rok i automatem dalej rozliczam się
    (chcąc nie chcąc) według skali podatkowej.

    pytanie, czy coś w tym temacie da się jeszcze zrobić aby przejść na
    liniowy ? zamknąć działalność z końcem miesiąca i rozpocząć nową
    działalność (koniecznie pod tą sama nazwą) z początkiem kolejnego
    miesiąca ale z liniowym - czy jest taka opcja ?
    ewentualnie czy ma ktoś jakieś rady/wskazówki jak to ugryźć ?

    pozdr.