  • Data: 2008-11-08 21:23:20
    Temat: fvat nazwisko
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej mam takie pytanko, prowadze jednoosobowa DG, VAT, KPiR i zakupilem cos w
    sklepie , ktory wystawia faktury na firme do 7 dni od zakupu. Wiadomo ze
    firmą jest imie i nazwisko osoby prowadzacej. Pani w sklepie nie chciala mi
    wydac FV na firme bo przyszedlem z paragonem po 2 tygodniach, wiec
    zazyczylem zobie FV na osobe fizyczna. Podalem jej imie i nazwisko oraz NIP.
    NIPu nie chciala wpisac bo to znaczy ze faktura jest na firme ale jej
    wytlumaczylem ze kazda osoba ma nip i nawet ona bedac pracownikiem jakiejs
    innej firmy tez ma nip. wiec wpisala ten nip. wpisala moje imie i nazwisko
    ale nie wpisala rozszerzenia nazwy czyli np wpisala JAN KOWALSKI ale nie
    wpisala np Dromex JAN KOWALSKI. i teraz pytanie czy moge spokojnie wrzucic
    te fakture do KUP jesli nie ma rozszerzenia np DROMEX. jest imie i nazwisko.
    pozdrawaim
    Anax