  • Data: 2008-07-10 17:03:24
    Temat: fundacja - jak zacząć?
    Od: "Ewa" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie

    jestem mamą niepełnosprawnego dziecka i doszłam do wniosku, że dość już
    ujadania się z ośrodkami i fundacjami
    doszłam do wniosku, że z kilkoma innymi mamami mogłybyśmy założyć same
    fundację, która walczyłaby o rehabilitacjęi "interes" naszych dzieci a nie
    członków zarządu :)
    ale nie wiem od czego zacząć
    może ktoś z Państwa wie jak się za to zabrać? jak założyć, jak rozliczać i
    jak starać się o dotacje z UE i dofinansowanie z gminy oraz kontrakty z NFZ
    gdzie mogłabym coś takiego znaleźć, gdzie szukać

    proszę pomóżcie
    Ewa