    From: "m" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: firma jednoosobowa
    Date: Thu, 2 Oct 2003 10:21:54 +0200

    właśnie zakładam firmę jednoosobową, jako niewielki dodatkowy dochód do renty
    inwalidzkiej, gdzie znajdę wzory wpisywania pozycji do księgi podatkowej, na
    jakich drukach, kiedy i w jakiej kwocie płacę podatki? Czy mam składać jakieś
    miesięczne czy podobne regularne zeznania podatkowe? Gdzie znajdę wzór
    wypełniania rocznego zeznania podatkowego? Kiedy i jak mogę złożyć wniosek o
    zwrot podatku jeśli roczny dochód będzie poniżej kwoty zwolnionej z podatku
    (nie wiem czy dochód firmy sumuje się z rentą) ? Czy da się nie zakładać konta
    bankowego dla firmy (dochód nie przekroczy 200 złptych miesięcznie)?