  • 21. Data: 2009-03-24 09:52:35
    Temat: Re: faktury za internet do odliczenia z PITu
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Czaq pisze:

    > chodziło mi o to, że musisz mieć dowód, że to Ty zapłaciłaś (potwierdzenei
    > przelewu lub pieczątkę z punktu usługowego - Poczty np.)

    a czego dowodzi pieczątka z punktu usługowego - Poczty np.? Na pewno nie
    tego, że to *ty* zapłaciłeś.

    andy_nek

  • 22. Data: 2009-03-24 12:13:58
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-03-2009 o 23:28:00 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Napisał że nie podpisane (czyli nie podpisane *w ogóle*).
    >
    > Jest jeszcze jeden drobiazg.
    > Par.3 rozporządzenia o f-rach "elektronicznych".
    >
    > *ODBIORCA* musi *podpisem* (może być cyfrowy) zaakceptować taką
    > formę otrzymywania...
    >
    > I oczywiście zapewnić "pełny i ciągły" dostęp do tych f-r dla US...
    > Nie pytaj MNIE *jak* to robić - nie wiem, wiem że minister *literalnie*

    http://www.rp.pl/artykul/64156,280109_Faktury_elektr
    oniczne_dostepne_przez_Internet.html

    Chyba w NSA usłyszeli wołanie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 23. Data: 2009-03-24 12:48:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Kłos wrote:

    > a czego dowodzi pieczątka z punktu usługowego - Poczty np.? Na pewno nie
    > tego, że to *ty* zapłaciłeś.

    Jak to się mówi. Tym gorzej dla Ciebie.
    Ale ważne, żeby nie było czarno na białym, że to nie on zapłacił. Np.
    przelew z konta rodziców, kolegi. Nie jego dane na świstku z poczty itp itd.

  • 24. Data: 2009-03-24 14:06:08
    Od: Ania <a...@g...pl>

    witek pisze:

    > Jak to się mówi. Tym gorzej dla Ciebie.
    > Ale ważne, żeby nie było czarno na białym, że to nie on zapłacił. Np.
    > przelew z konta rodziców, kolegi. Nie jego dane na świstku z poczty itp
    > itd.

    ??? to nie liczy sie tylko fakt, ze zostala oplacona?

  • 25. Data: 2009-03-24 22:55:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Mar 2009, Tomek wrote:

> [...]
    [...]
    > http://www.rp.pl/artykul/64156,280109_Faktury_elektr
    oniczne_dostepne_przez_Internet.html

    > Chyba w NSA usłyszeli wołanie :-)

    Ha!
    Ciekawe do kogo będzie skierowany (obawiam się że niepochlebny) komentarz
    Tristana - do mnie, ministra czy NSA :D

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2009-03-24 23:11:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 24 marzec 2009 23:55
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0903242353060.3900@quad>):

    > Ha!
    > Ciekawe do kogo będzie skierowany (obawiam się że niepochlebny) komentarz
    > Tristana - do mnie, ministra czy NSA :D

    A czemu do ciebie?

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2009-03-25 00:09:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009, Tristan wrote:

    > A czemu do ciebie?

    Bo zamieszałem, wyciągając na wierzch niewygodne przepisy ;)
    Odniosłem wrażenie, iż wydawało Ci się że byle podatnik (nawet
    nie prowadzący DG) może bezkarnie posługiwać się f-rą elektroniczną
    w roli *faktury* (a nie dowodu sprzedaży na przykład) bez
    spełnienia stosu formalności.

    Posługiwanie się f-rą elektroniczną w .pl to nadmierny optymizm...
    chyba, że firma ma taki poziom biurokracji że jeden prawnik więcej
    lub mniej różnicy nie czyni.

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2010-02-22 16:50:07
    Od: Y...@w...pl (Jan Prus)