  • 1. Data: 2009-03-23 07:20:15
    Temat: ulgi w 2009...
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    Witam!
    W lutym 2009 kupilem mieskzanie na kredyt... i bede je teraz
    remontowal... Czy jest jakis przepis pozwalajacy odliczyc od podatku
    koszty poniesione na zakup materialow budowlanych lub splate kredytu?
    Nie prowadze DG, mam umowe o prace.

    Pzdr!

  • 2. Data: 2009-03-23 18:14:52
    Temat: Re: ulgi w 2009...
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "stoowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W lutym 2009 kupilem mieskzanie na kredyt... i bede je teraz
    > remontowal... Czy jest jakis przepis pozwalajacy odliczyc od podatku
    > koszty poniesione na zakup materialow budowlanych lub splate kredytu?

    Nie ma.

  • 3. Data: 2009-03-23 18:51:40
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    Baloo pisze:

    > Użytkownik "stoowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma.

    niezbyt pomyslna wiadomosc... ale dziekuje za informacje!

  • 4. Data: 2009-03-23 18:55:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    stoowa pisze:

    > niezbyt pomyslna wiadomosc... ale dziekuje za informacje!

    Nie tak nerwowo, trochę można odzyskać. :)

    http://www.podatki.pl/zwrot/

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-03-23 19:03:42
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    > Nie tak nerwowo, trochę można odzyskać. :)
    >
    > http://www.podatki.pl/zwrot/

    I takie wiadomosci to ja lubie... Dziekuje bardzo!
    Niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi! :)