  • 1. Data: 2009-03-22 20:13:05
    Temat: DG, pelna ksiegowosc, bardzo duzo operacji bankowych...
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    ... generalnie od Klientow. Ok. 100 operacji dziennie (20 wychodzacych, 80
    przychodzacych)... Rachunek to mbiznes w mbanku (ztcp 1pln od kazdego
    przelewu)

    - z jednej strony strzyze bank (oplaty za ror, za kazdy przelew, etc.)

    - z drugiej zaczyna strzyc ksiegowa - ponoc przy pelnej ksiegowosci kazdy
    wplyw i rozchod musi byc ksiegowany? No i ona zacznie sobie naliczac za to
    jakies ekstra oplaty... wrrrrrrrrrrr :(

    Jakies cudowne wyjscie? W stylu zalozyc ekonto w mbanku dla klienta
    prywatnego (zero oplat za prowadzenie i przelewy), a ksiegowej powiedziec
    zeby spadala na drzewo ... da sie cos wtym stylu, czy zadnych szans?

    Gekko

  • 2. Data: 2009-03-22 20:31:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-22, Gekko <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > przelewu)
    >
    > - z jednej strony strzyze bank (oplaty za ror, za kazdy przelew, etc.)

    Możesz spróbować konto w Multibanku - zdaje się w tym FirstClass
    za 35 zł / m-c przelewy są bezpłatne, ale zweryfikuj to.

    > - z drugiej zaczyna strzyc ksiegowa - ponoc przy pelnej ksiegowosci kazdy
    > wplyw i rozchod musi byc ksiegowany? No i ona zacznie sobie naliczac za to
    > jakies ekstra oplaty... wrrrrrrrrrrr :(

    Musi. Przelewy między Twoimi rachunkami też muszą być księgowane.
    To że sam sobie wypłacisz pieniążki na konto osobiste - również.

    > Jakies cudowne wyjscie? W stylu zalozyc ekonto w mbanku dla klienta
    > prywatnego (zero oplat za prowadzenie i przelewy), a ksiegowej powiedziec
    > zeby spadala na drzewo ... da sie cos wtym stylu, czy zadnych szans?

    Moim zdaniem nie przejdzie przy PK. No ale ja się nie znam.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-03-22 22:36:15
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 22 mar 2009 w liście [news:gq664o$cf7$1@news.onet.pl] Gekko
    [g...@p...onet.pl] napisał(a):

    > - z jednej strony strzyze bank (oplaty za ror, za kazdy przelew,
    > etc.)

    W mBanku nie płacę za prowadzenie konta. Ani prywatnego, ani firmowego.
    Za przelewy jak najbardziej.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 4. Data: 2009-03-23 13:58:32
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    VWagen bank direct prowadzenie i przelewy 0 zl

    !
    i dodatkowo oprocentowany