  • Data: 2002-04-01 13:41:20
    Temat: faktury-pisanie i drukowanie-2 pytania.
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;
    mam 2 pytania związane z pisaniem faktur:

    1.Dotychczas faktury drukowałem na drukarce igłowej-papier
    smokopiujący,oryginał i kopia miały 2 różne kolory.Niestety drukarka się
    zepsuła,a ponieważ posiadam drukarkę atramentową,to mam pytanie:czy można na
    niej wydrukować 2 egzemplarze faktury,oba w takim samym kolorze(białe) i
    jakoś je oznaczyć,że jedna to oryginał a druga to kopia?I np.na fakturze
    trzeba się podpisać-to czy w takim przypadku trzeba by się podpisywać 2
    razy?A może trzeba zrobić tak że wydrukować 1 egzemplarz i odbić na
    ksero?Nie wiem,może ktoś z Was drukuje faktury na atramentówce?
    Jakiś czas temu dostałem korektę faktury właśnie tak jak piszę-byłu 2
    egzemplarze,papier nie-samokopiujący,więc chyba można...?

    2.Mam wystawić pewnemu zakładowi fakturę za świąteczne bony towarowe,i nie
    wiem jaką zaznaczyć stawkę VAT na fakturze-0% czy może zwolnione,a może to
    się nie wystawia na fakturze tylko na jakimś rachunku?

    Przepraszam że tak namieszałem,ale sam nie wiem co robić...jak nie to nową
    drukarkę trzeba będzie kupić.. :(

    ODPISUJĄC USUŃ "ANTYSPAM"Z MOJEGO ADRESU
    WYŻEJ NIŻ TEN ŚWIAT
    WZNOSI SIĘ SYJON
    PONAD WSZELKI GRZECH
    ŚWIĘTA GÓRA SYJON