  • Data: 2003-09-29 14:04:42
    Temat: faktura zapłacona kartą kredytową - US się czepia
    Od: "Piotr" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Byłem dziś w US wyjaśniać moje wydatki na remont mieszkania (odliczenia -
    pit roczny).
    Urzędnik zakwestionował kilka faktur z opisem "zapłacono: karta kredytowa"
    ponieważ nie dysponowałem wydrukiem z terminala. Faktura bez potwierdzenia
    płatności kartą jest dla niego nieważna....mimo, że wyraźnie pisze
    "zapłacono"
    Analogicznie powinien żądać ode mnie kwitów KP dołączonych do faktur z
    opisem" zapłacono: gotówka"...ale nie chciał :)
    Nie przyszło mi trzymać kwitka z terminala, myślałem, że jest to
    potwierdzenie raczej dla mnie, a US będzie interesować sama faktura....

    Co z tym zrobić ? Jest sens się wykłócać ? Proszę o pomoc.

    Piotr