  • Data: 2010-05-18 07:37:44
    Temat: faktura w euro
    Od: "Ela" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    proszę o odpowiedz , czy faktura jest prawidłowa, bo mam pewne wątpliwosci.

    1, Dostałam fakture proforma od kontrahenta polskiego w euro z datą
    20-04-2010, VAT przeliczony po kursie z 19-04-2010
    2, przelew za fakturę zrobiłam 23-04-2010
    3, Fakturę VAT wystawiono mi 30-04-2010 i na tej fakturze Vat też jest
    przeliczony po kursie z 19-04-2010, czyli z proformy.

    Według mnie , jako ze proforma nie jest dokumentem ksiegowym, nie powinna
    byc brana pod uwagę i na fakturze ostatecznej
    VAT powinien byc przeliczony po kursie z 29-04-2010
    Dobrze rozumuje, czy wszystko jest ok tak jak jest ?
    Pomozecie wyjaśnic?

    pozr.