  • Data: 2009-02-26 21:57:03
    Temat: faktura dla firmy we Włoszech - w jakiej walucie
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam zlecenie dla firmy w Anglii na stronę internetową. Wstępnie
    umówiliśmy się na kwotę w złotówkach.

    Musze wystawić fakturę VAT stąd dwa pytania:

    1. czy mogę mu po prostu wystawić w PLN czy musze np. w Euro ?

    2. doczytałem, że usługi elektroniczne jak projektowanie stron www jest
    określone jako vat typu NP - czyli wystawiam kwotę netto i vat typu NP a
    vat rozlicza nabywca u siebie ?

    Wojtek