  • Data: 2006-10-11 22:39:57
    Temat: faktura a wysyłka towaru
    Od: "Gabriela" <g...@n...a4.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam następujacy dylemat. Otóż w sklepie internetowym zamawiające u mnie
    osoby dokonują przelewu i proszą o wystawienie faktury VAT... powinnam
    wystawić fakturą w przeciągu 7 dni od otrzymania wpłaty, ale czesto mam tak,
    że towar dopieromsprowadzam i wysyłam nawet po miesiącu... Jeszcze muszę to
    wszystko wbić na kasę fiskalną, bo taką przyjęłam zasadę, że wszystko
    wbijam... Jak teraz ma to wszytsko wyglądać? Czy najpier wystawiam w
    przeciągu 7 dni fakturę jako zaliczkową, a jak wysyłam towar to wystawiam
    kolejną i odliczam tamtą kwotę? I kiedy mam to wbić na kasę?