  • Data: 2006-12-19 18:25:20
    Temat: ewidencja przebiegu pojazdu
    Od: "szuszu" <W...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do osób prowadzących EPP, jaką dokładność stosujecie przy
    "faktycznie przejechanych kilometrach" ? Jeśli często się gdzieś jeździ, np.
    codziennie do innego klienta ale w tym samym mieście czy można przyjąć jakąś
    wartość np. 100 km, czy lepiej (z punktu widzenia kontroli) zainstalować
    sobie taksometr i mieć pięknie kilometrówkę co do dwóch miejsc po przecinku
    ;)?? No i jak opisujecie cel wyjazdu? czy wystarczy "spotkanie z klientem"
    czy też dobrze jest też nazwisko i adres wpisać? Szczególnie interesują mnie
    opinie osób "po przejściach" (czyli po kontroli) ;) Pozdrawiam