  • Data: 2006-12-19 21:22:38
    Temat: Re: ewidencja przebiegu pojazdu
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szuszu wrote:

    > nie mam pojecia jak bym to potraktowała ;) dla mnie 100 km to jak 10,
    > a takich wyjazdów do 10 km to w ogóle nie wpisuję.

    Jeśli robisz kursy po 600-800 km to wpisuj z dokładnością do 10km
    jak kursy po 50km to co do kilometra, choć nie widzę różnicy
    w pracochłonności między zapisem:
    przejechano 1243km a przejechano 1240km

    > jak powaznie do tego podejść, żeby nie wpaść w jakieś absurdy.
    > Sugerujesz notesik przy kierownicy i co do kilometra? hmmm... będzie
    > ciężko

    Nikt nie mówił, że będzie lekko.
    Pisz wszystko, najlepiej na bieżąco - wtedy mniej boli
    i nie musisz się zastanawiać na koniec miesiąca
    gdzie się podziały "brakujące kilometry".