  • Data: 2006-12-19 18:40:30
    Temat: Re: ewidencja przebiegu pojazdu
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-12-2006 o 19:25:20 szuszu <W...@g...com> napisał(a):

    > Mam pytanie do osób prowadz?cych EPP, jak? dok?adno?ae stosujecie przy
    > "faktycznie przejechanych kilometrach" ? Je?li cz?sto si? gdzie? je 1/4 dzi,
    > np.
    > codziennie do innego klienta ale w tym samym mie?cie czy mo?na przyj?ae
    > jak??
    > warto?ae np. 100 km, czy lepiej (z punktu widzenia kontroli) zainstalowaae
    > sobie taksometr i mieae pi?knie kilometrówk? co do dwóch miejsc po
    > przecinku
    > ;)?? No i jak opisujecie cel wyjazdu? czy wystarczy "spotkanie z
    > klientem"
> [...]

    Ja ci powiem tak - skoro jedziesz faktycznie do klienta to przecież wiesz
    jak się nazywa i gdzie mieszka, tak samo wiesz ile km przejechales bo masz
    licznik w aucie. Teraz - myśląc o powyższym - wcielasz się w kontrolera.
    Przychodzisz do delikwenta który ma odległości w wielokrotnościach 100km
    i opisy lakoniczne z cyklu "wyjazd". Jakbyś to potraktował ;) ?