    From: Cyklista <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ewidencja przebiegu pojazdów
    Date: Sun, 07 Jun 2009 20:04:20 +0200

    Witam!

    Mam 4 pytania odnośnie ewidencji przebiegu pojazdu prywatnego do celów
    związanych z DG

    1. Czy jeżeli w danym miesiącu (np. maju) miałem wyjazdy "służbowe" a
    nie miałem wydatków (np. faktur za paliwo), a w poprzednim miesiącu
    (kwietniu) miałem sporą nadwyżkę wydatków nad kilometrówką, to czy w
    bieżącym miesiącu (maju) w ramach tej nadwyżki kwotę wynikającą z
    kilometrówki za maj mogę wpisać do kpr?
    Moim zdaniem chyba tak, bo przecież koszty przebiegu pojazdów rozliczane
    są narastająco od początku roku, mam rację?

    2. Jeżeli tego nie zrobiono, to czy mogę tę kilometrówkę (za maj)
    rozliczyć w kpr razem z czerwcową?

    3. czy wydatki (fakturę za paliwo) z kwietnia mogę zaksięgować w
    kosztach eksploatacji pojazdów w m-cu maju?

    4. Koszty paliwa oczywiście rozlicza się wg cen brutto, a co z innymi
    kosztami (np. opony)? Pytam, bo księgowy zaliczył mi tylko kwotę
    netto...

    Pozdrawiam

    Przemek