  • Data: 2007-03-28 10:25:23
    Temat: etat vs.DG
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    może ktoś z Szanownych Grupowiczów bedzie znał na nie odpowiedź, jeżeli
    prowadzi się DG(jako os.fizyczna) i jest się zatrudnionym na etat(z etatu
    zarabiam ponad najniższa krajową) to sam odprowadzam składkę zdrowotną
    obowiązkowo nawet w przypadku gdybym nie osiągnał przychodu z DG w danym
    miesiącu, a pracodawca pokrywa pozostałe świadczenia.Googlowałem temat
    napotkałem na następujące stwierdzenie,które wprowadziło mi niezły zamęt w
    głowie:

    > Owszem.

    >Tylko jak zarobisz w danym miesiącu powyżej 800 zł (ktoś pisał ze w 2004
    >będzie to 824 - nie sprawdzałem), jak mniej to wszystkie składki.

    Co prawda jest to wypowiedź z 2004 roku, ale chodzi mi o sam schemat
    postępowania, czy rzeczywiście jeżeli nie zarobie najniższej krajowej(wydaje
    mi się ,że przedstawione kwoty dot.tego zagadnienia),to będę musiał zapłacić
    wszystkie składki???
    Za wszelkie sugestie z góry dziękuję,

    Pozdrawiam
    <M>