  • Data: 2005-08-28 00:28:49
    Temat: dzialalnosc uslugowa w unii
    Od: Sylwia <sylwia.s@[NOSPAM]gmx.at> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Nie jestem pewna wiec moze ktos mnie utwierdzi :)
    Gdy moja firma uslugowa zarejestrowana w Polsce (Zryczaltowany VAT)
    chcialaby poszerzyc dzialalnosc na kraje uni (np Austria) bedzie musiala
    odprowadzac tamtejszy podatek, czyli USt, czy tylko ryczalt w Polsce?
    Lopatologicznie: wystawiam rachunek na np.1000eu netto. I co dalej z
    podatkami? 200 dla Austrii, ryczalt w Polsce i dochodowy w Polsce? Czy
    biore sobie tylko 1000, jade do Polski i tam place tylko ryczalt i dochod?

    pozdrawiam, Sylwia