eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidzialalnosc gospodarcza i umowala zlecenie - problem skladek zus › dzialalnosc gospodarcza i umowala zlecenie - problem skladek zus
  • Data: 2003-01-06 15:20:58
    Temat: dzialalnosc gospodarcza i umowala zlecenie - problem skladek zus
    Od: "Maura" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    Moze troche ntg....

    Czy problem placenia calego zusu dotyczy kazdej sytuacji gdy nie ma
    zatrudnienia na etat?
    Chcialabym zalozyc dzialalnosc (oczywiscie miec jak najmniejsze wydatki),
    obecnie jestem zatrudniona na umowe-zlecenie. Skladki pelne sa odprowadzane,
    stad moje pytanie - czy nie daloby sie tego jakos podciagnac? Jesli by sie
    dalo to wtedy moglabym poprzestac tylko na placeniu zdrowotnego :)

    Maura
    m...@y...com