  • 1. Data: 2004-03-26 09:30:49
    Temat: działalność gospodarcza a staż pracy
    Od: "jm" <j...@w...pl>

    Czy prowadząc działalność gospodarczą wlicza mi sie ten okres do stażu pracy
    ? Jaka jest podstawa prawna jakiej kolwiek decyzji?

  • 2. Data: 2004-03-26 13:21:39
    Temat: Re: działalność gospodarcza a staż pracy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jm napisał:

    > Czy prowadząc działalność gospodarczą wlicza mi sie ten okres do stażu pracy

    Tzn? Dla jakich celów ten staz pracy?
    Bo np. dla urlopu czy innych tego typu spraw pracowniczych to się nie
    wlicza.
    Ale do emerytury - owszem.

    > ? Jaka jest podstawa prawna jakiej kolwiek decyzji?

    Jakiejkolwiek? Jakakolwiek. Oczywiście jeżeli wydaje ją ktokolwiek na
    podstawie jakichkolwiek przepisów :-)

    Maddy

    ps. rozważałeś może udanie sie po poradę do jasnowidza?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-26 18:57:59
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jm" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy prowadząc działalność gospodarczą wlicza mi sie ten okres do stażu
    pracy
    > ? Jaka jest podstawa prawna jakiej kolwiek decyzji?

    Do "dodatku stażowego" sie nie wlicza.
    Podstawy nie znam.

    --
    PawełJ