  • 1. Data: 2004-03-25 19:58:48
    Temat: Problem-Studiowalem w 2002, placilem w 2003
    Od: "Adam Tyskiewicz" <a...@a...pl>

    Bylem studentem prywatnej uczelni w 2002. roku (do grudnia). W 2002 nie
    mialem pieniedzy, wiec szkola naliczala mi zaleglosc, ktora uregulowalem w
    2003. roku. Czyli faktyczne wydatki na ksztalcenie ponioslem w zeszlym
    roku. Czy moge odliczyc sobie poniesione koszty od podatku dochodowego za
    2003 rok?

  • 2. Data: 2004-03-25 20:00:18
    Temat: Re: Problem-Studiowalem w 2002, placilem w 2003
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Adam Tyskiewicz" <a...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > 2003. roku. Czyli faktyczne wydatki na ksztalcenie ponioslem w zeszlym
    > roku. Czy moge odliczyc sobie poniesione koszty od podatku dochodowego za

    wg mnie tak
    Magda

  • 3. Data: 2004-03-25 20:06:19
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Użytkownik "Adam Tyskiewicz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zeszlym
    > roku. Czy moge odliczyc sobie poniesione koszty od podatku dochodowego

    Nie wydaje sie, aby istnialy przeciwskazania. Ma znaczenie rok
    poniesienia wydatku.

    marekz