  • 1. Data: 2003-10-06 05:55:03
    Temat: działalność gospodarcza
    Od: "jac" <j...@w...pl>

    Ponieważ panie w urzędzie nie potrafiły mi pomóc w tej kwestii zwracam się o
    pomoc na tej grupie. Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym rozszerzyć
    swoją działalność o usługi związane z pilotowaniem samolotów. Mam licencje
    pilota i chciałbym np. sprzedawać swoje usługi w tej dziedzinie.I tutaj
    właśnie jest problem ponieważ panie w urzędzie prowadzące ewidencje
    działalności gospodarczej nie potrafiły określić jak sklasyfikować tego typu
    usługi i jakiego kodu użyć. Działalność jest trochę podobna do kierowcy
    który prowadzi samochód. Proszę o pomoc.
    pozdrawiam jacek

  • 2. Data: 2003-10-06 07:32:49
    Temat: Re: działalność gospodarcza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Oct 2003, Wieslaw Lecki wrote:
    [...]
    >+ radzę udać się do Urzedu ststystycznego , jesli tam również nie udzielą
    >+ odpowiedzi - należy skontaktować się pisemnie z Urzędem Statystycznym
    >+ w Łodzi

    ...Yp... A Łódź czymś się szczególnym wyróżnia ??
    Bo ja to myślałem że odpowiedzi na problemy klasyfikacyjne
    udzielają wszystkie UStat wojewódzkie !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który przejrzawszy nagłówek posta pytającego nie znalazł
    tam cech szczególnych pływania a Łodzi w szczególności ;),
    chyba że yz38 jest w Łodzi właśnie !)

  • 3. Data: 2003-10-06 07:39:57
    Od: "Wieslaw Lecki" <w...@g...usunto.com.pl>

    Użytkownik "jac" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > usługi i jakiego kodu użyć. Działalność jest trochę podobna do kierowcy
    > który prowadzi samochód. Proszę o pomoc.

    witam
    radzę udać się do Urzedu ststystycznego , jesli tam również nie udzielą
    odpowiedzi - należy skontaktować się pisemnie z Urzędem Statystycznym w
    Łodzi - muszą oni udzielić ci odpowiedzi aji symbol PKWiU potem według tej
    klasyfikacji sprawdzamy stawkę opodatkowania VAT.

  • 4. Data: 2003-10-06 13:58:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Oct 2003, cef wrote:
    [...]
    >+ Czyżbyś nie znał komunikatu Prezesa GUS

    ...jak napiszę że "wiedziałem inaczej" to mi i tak nie
    uwierzysz ;), do tego będziesz miał rację :) !
    Thx. za objaśnienie.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-10-06 15:44:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
> [...]
    Statystycznym

    > ...Yp... A Łódź czymś się szczególnym wyróżnia ??
    > Bo ja to myślałem że odpowiedzi na problemy klasyfikacyjne

    z dnia 5.11.2002 r. w sprawie trybu wydawania opinii
    interpretacyjnych
    zgodnie z którym opinie interpretacyjne
    wydawane będą dla wszystkich zainteresowanych
    JEDYNIE przez Ośrodek Interpretacji
    Standardów Klasyfikacyjnych Urzędu Statystycznego
    w Łodzi?