  • Data: 2003-06-16 21:03:43
    Temat: działalnosc gospod po śmierci os. fiz.
    Od: "Maxx" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujący problem;
    Zmarł mój ojciec, prowadził działalność gospodarczą jako osoba fizyczna
    (tylko na niego) zatrudniając kilka osób, był płatnikiem VAT w jaki sposób
    firma może działać dalej do zakończenia postępowania spadkowego?
    Spadkobierców jest 2 - ja i matka.
    Obsługująca firmę od dawna kancelaria adwokacka od tygodnia zastanawia się
    jak przekształcić firmę. Tymczasem dzięki ksiegowej okazało się, że od
    tygodnia firma wypisuje faktury VAT nielegalnie i tego VAT-u nie będzie
    mozna odliczyć - co wydaje mi się dziwne.
    Nie ustalono pełnomocnictwa...
    Kopałem sporo w internecie, ale do niczego nie doszedłem. Nawet nie wiem od
    czego zacząc...
    Jakie są podstawy prawne działania firmy/działalnosci gospodarczej po
    smierci osoby fizycznej?