    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dysk, windows, drukarka
    Date: Tue, 14 Mar 2006 19:33:24 +0100

    witam

    zakupiłem dysk, windows xp, drukarkę. wszystko za kwoty około 350zł sztuka.

    szczerze mówiąc, po lekturze grupy na temat EŚT i ew. wyposażenia,
    zrobiłem się troche głupi :). postanowiłem więc zgłębic ustawę o
    podadtku od os fiz, oraz rozporządzenie o KPiR. od tego zrobiłem się
    jeszcze głupszy, wobec czego szanowni grupowicze pomozcie rozwiac troche
    wątpliwości.

    - drukarka i dysk, jako że ich wartość jest mniejsza od 1500 zł - nie
    ujmuję w ew. wyposażenia, a że mniejsza od 3500 zł - nie ujmuję w EŚT.
    czyli wpisuję żywcem do KPiR.

    - windows xp - z lektury przepisów wynika mi że skoro jest jego wartość
    mniejsza niż 3500zł, nie wpisuję go nigdzie. jednak na grupie jest
    często prezentowany pogląd że wpisuje się oprogramowanie niezależnie od
    jego wartości. dlaczego?

    p. m.