  • Data: 2006-03-18 10:56:59
    Temat: Re: dysk, windows, drukarka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Mar 2006, mvoicem wrote:

    > W takim razie mnie męczy jeszcze ten windows. Czy ja go mam gdzieś wpisywać,
    > czy "żywcem do KPiR"?

    Są dwa stanowiska:
    - "nie wpisywać i już"
    - "jak OEM to zaliczyć do wartości początkowej, czyli potraktować
    jak rzecz".

    O tym że podobno są stanowiska żeby *w ogóle* gdzieś wpisywać
    również tanie programy to przeczytałem w ostatnich dniach
    na grupie :), podstawy prawnej nie widzę!

    Co do traktowania "jak rzeczy" OEMów, to powiem że mój pogląd
    dryfował w miarę czytania dyskusji na grupie oraz przepisów.
    Moje pytanie wygląda tak: jak ktoś chce ujmować razem komputer
    i program, to dlaczego dolicza program do komputera a nie
    komputer do programu ?
    To komputer jest "dodatkiem" niezbędnym żeby program działał...

    Już pisałem - ostatnio programy wpisuję "żywcem w KPiR" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)