eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidrobny przedsiębiorca i zwolnienie podmiotowe VAT vs. Vat marża › drobny przedsiębiorca i zwolnienie podmiotowe VAT vs. Vat marża
    From: "Michał" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: drobny przedsiębiorca i zwolnienie podmiotowe VAT vs. Vat marża
    Date: Sat, 2 Jun 2007 15:55:00 +0200

    Witam,
    mam pytanko, czy rozliczając się na zasadzie szczególnej opodatkowania "Vat
    marża" jako osoba fizyczna prowadząca jednoosbową działalność gospodarczą
    staję się od razu Vatowcem, czy może jestem drobnym przedsiębiorcą, jeśli
    moje obroty w roku kalendarzowym nie przekraczają 10000 EURO?I w takim
    przypadku, kiedy dokonuje nabyć wewnątrzwspólnotowych z krajów UE w celu
    dlaszej odpsrzedaży w kraju, czy jestem zwolniony podmiotowo od Vat?Bo
    zwolnienie jest dla drobnych przedsiębiorców, których obrót w ciągu roku
    nieprzekracza 10000 E.?
    Za wszelkie sugestie z góry dzięki,

    Pozdrawiam
    <M>