  • Data: 2008-11-09 19:46:15
    Temat: dowód wewnętrzny w KPiR
    Od: "quant1" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Prowadzę od miesiąca jednoosobową DG. Mam problem z księgowaniem w
    KPiR. Posługuję się programem Mała księgowość 2008 z Rzeczpospolitej. Moja
    praca polega na świadczeniu usług zwykłym ludziom nie prowadzącym DG. Z tego
    tytułu uzyskuje dochód, który nie jest udokumentowany. Gdzieś tam
    przeczytałem, że powinienem prowadzić codzienną ewidencję sprzedaży w KPiR,
    a na koniec miesiąca sporządzić dowód wewnętrzny. Przy księgowaniu dowodu
    wewnętrznego jednym z pól, które muszę wypełnić jest Kontrahent. Kogo mam
    tam wpisać?

    Chciałbym też wpisywać do KPiR comiesięczny wydatek na ubezpieczenie
    społeczne. Czy mogę to zrobić za pomocą dowodu wewnętrznego? Co znowu z tym
    kontrahentem? Czy to odział ZUS-u w moim mieście. Jakie byście polecili
    strony internetowe dla osób, którzy dopiero, co zaczęli prowadzić DG i
    borykają się z takimi problemami? Pozdrawiam.