  • Data: 2006-09-24 21:15:27
    Temat: doładowanie telefonu w koszty?
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,

    W swojej działalności gosp. używam telefonu komórkowego "na kartę".
    Jak US zapatrują się na wrzucanie w koszty doładowań telefonu?
    Do tej pory tego nie robiłem, ale dowiedziałem się, że podobno można
    byleby mieć fakturę na to doładowanie. Można?

    Do rozmów prywatnych posiadam w domu (miejsce prowadzenia działalności)
    również tel. stacjonarny, choć oczywiście i z tej komórki na kartę czasami
    prowadzę rozmowy prywatne i wysyłam trochę smmsów.

    Piotr