  • Data: 2005-10-30 09:13:56
    Temat: dochody z zagranicy
    Od: "fotomal" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przez serwis zachodni (kanadyjski) sprzedaję licencje na moje prace, za co
    otrzymuje prowizje. Jest ona wypłacana w postaci przesyłanego czeku.
    Jednoczesnie prowadzę DG (kpir, VAT), zawierajaca m.in. taka samą
    działalność.

    Wkrótce pierwszy czek i problem jak podejśc do kwestii podatku. Wpisać w
    KUP? Jaki dokument wystawić? Jaka kwotę uzwględnic (bank pobiera opłatę za
    inkaso i przelicza na złotówki)?
    A może inaczej? Może powinienem skladac PIT-53?

    Czy ktos może mnie naprowadzić, jak sie do tego zabrać?